2011. november 23., szerda

Miért pont Engem?

Azoknak szánom ezt a bejegyzést, akik keresgélnek, de még nem találták meg azt amit igazán keresnek. Annyi helyen "jártam" én is, rengeteg oldalon regisztráltam az interneten és tanultam egy csomó mindent, és folyamatosan tanulok. Az információ áramlást kihasználva az interneten sok dolgot meg lehet tanulni, hiszen az információ korában élünk.


Könnyebb dolgunk van, mint gondolnánk. Számos hírlevélre iratkoztam fel, elkezdtem a tőzsde tanfolyamot is, azt is be fogom fejezni, csak azért hagytam abba, mert találtam egy céget, egy rendszert, amivel megkereshetem azt a pénzt, amit a tőzsdén majd befektethetek. Gondoltam inkább ezt tanulom meg először, mert hiába tőzsdézek ha nincs mit befektetnem. :)

Sok álmom van, köztük sok tanfolyam is amit szeretnék elvégezni, ahhoz, hogy még sikeresebb legyek. Ez is köztük szerepel. De most csak ezzel a munkával foglalkozom, a hálózatépítéssel, ebbe fektetem a felszabadult időmet, ami nem olyan sok egy nap. De ami késik, az nem múlik.

Visszatérve a keresgélésre, ha azon gondolkozol hogy egy hálózati marketing céghez csatlakozz, akkor, azt javaslom, hogy ne egy jó rendszerhez, ne egy jó termékhez, ne egy céghez, regisztrálj hanem találd meg magadnak a legkedvesebb szponzort, azt aki színpatikus a számodra, akivel el tudod képzelni, hogy együtt dolgozol, akiről felételezheted, hogy segíteni fog neked mindenben, és nem fog magadra hagyni. Egy ilyen emberhez kell csatlakozni, mert ezek mellett eltörpül a cég, a termékek és minden. Nagyon sok múlik az ilyen kapcsolaton. Ha két ember nem tud
együtt dolgozni, ott nem sok esélyt látok a sikerre.

Én pont olyan ember vagyok, aki ezeknek a kritériumoknak megfelel. Ezért ajánlom magam bátran. Mert tudom, hogy megbízható vagyok, ha valamit megígérek, akkor rám biztos hogy számíthatsz! Akik ismernek, azok tudják, hogy pontos vagyok. Soha nem kések el sehonnan. Rám még nem várt senki. Te sem fogsz! Mindig igyekszem az időmet úgy beosztani, hogy az a csapatom érdekeit szolgálja! Mert a Te sikered, az enyém is! Én is csak akkor leszek sikeres, ha Te is az vagy. Először felépítjük a Te üzletedet, aztán felépül az enyém is. Itt mindenki a másén munkálkodik. Nagyon tetszik. Mikor elkezdesz a másén munkálkodni, leveszed a tekintetedet a
saját problémáidról, észreveszed, hogy közben a tieid is megoldódnak. Ide kapcsolódik az a mondás, hogy mit csináljon az aki bajban van?? Kezdjen el másokon segíteni. Ez nemcsak a hálózatépítésben igaz, hanem az élet minden területén működik.

Megtanuljuk a természet adta törvényeket alkalmazni és használni. A másik szempont, hogy nemcsak hozzám regisztrálsz, hanem a csapatomhoz is. A mi csapatunk az egyik legjobb csapat! Olyan szponzorokkal, akik naphosszat azon munkálkodnak, hogy megkönnyítsék a munkánkat. Akár webkonfernciák szervezésével, hogy ott átadják azt a tudást, tapasztalatot, amit már ők összegyűjtöttek, akár online eszközöket, videókat gyártva, amiket mi is használhatunk. Bátran
használhatjuk ezeket a nem saját kútfőből jövő fantasztikus dolgokat. Ez a csapatmunka!

A mi csapatunk egy életvidám társaság. Szeretnek élni, és egészségesek lenni, és ezért nem sajnálják a fáradtságot másokon is segíteni, azzal hogy megmutatják ezt az üzletet és meg is tanítanak arra, hogyan csináljuk. Utána sem vagy magadra hagyva. Végig fogva van a kezed ha ezt igényled. Ha azt, hogy ne fogjuk a kezed, akkor nem fogjuk. Te fogod eldönteni, hogyan akarsz dolgozni, a lényeg az ,hogy érezd jól magad az üzletben.

3 gyermekem van, fél állásba két munkehelyen is dolgozom, azért hogy legyen időm a gyerekekre. Ezek mellett kezdem bele a Dxn üzletbe. Nem azért, hogy még kevesebb időm legyen, hanem azért hogy még több. Sok mindent kipróbáltam már az életben. Dolgoztam irodában, gyárban, tartottam bemutatókat, hostess is voltam, bevásárlóközpontokban, mindenféle promóciókat tartottunk.

A válság kitörése előtt akartunk az öcsémmel használt ruha kereskedést nyitni, mikor befuccsolt a nagykereskedő, akivel majdnem megállapodtunk, hogy hozza nekünk majd az árut. Mit ne mondjak, hogy beijedtünk! Lehet, hogy jobb is, mert most jöttem rá, hogy mennyi mindent kell megtanulni ahhoz, hogy az ember nekiálljon vállalkozni, és mennyi mindent kell számításba
venni. Aztán mégsem csináltuk meg.

Akkor is tudtam ,hogy csinálni kell valamit! Válság ide, vagy oda!! A sült galamb nem fog a számba repülni! De még az élő se! :) Ekkor kezdtem el vadul böngészni az internetet. feliratkoztam rengeteg hírlevélre, otthon végezhető munkát keresve. Sok jó ajánlat kecsegtetett, de nem igazán találtam rá az igazira. Egészen idáig. Itt jött a nagy érzés...

Megtaláltam a szponzorom oldalát, aztán megtudtam miről van szó. Rájöttem, hogy miről is szól a hálózatépítés, mit jelent az MLM, és mit nem jelent. Erről részletes leírást találsz a Don és

Itt igazi világosság gyúlt elmémben, hiszen ezt egy MLM cégben sem tanítják így. Régebben próbálkoztam az oriflammel is, azóta is használom a termékeit, de én csak most tudtam meg, hogy az is MLM rendszerben működik. Engem senki nem világosított fel akkor, hogy mi is itt a lényeg. Mióta ezt tudom, azóta teljesen megváltozott a gondolkodásmódom.

Akkor meg pláne felcsillant a szemem, mikor megtudtam, hogy egy olyan professzionális termékről van szó, amit a lakosság több mint 80 százaléka naponta fogyaszt, ráadásul még egészséges is. Őszinte leszek, de nagyon. Az elején nem hittem el, hogy ez egy olyan termék, ami egy csomó betegségre jó lehet, erősíti az immunrendszert, nagyon hatásos a magas vérnyomás, cukorbetegség megelőzésében stb. Nem nagyon érdekelt semmiféle hókuszpókusz. Az üzlet és a lóvé érdekelt.

Itt most nem akarok terméktapasztalatokról írni, a honlapomon van belőle. Viszont mióta én is fogyasztom a kávét, és a környezetembe mások is, már nem tudok kételkedni benne, hogy ez
tényleg igaz. Reggel 3/4 4-kor kelek és gond nélkül este 10-kor fekszek. Reggel kipihenten ébredek. Nekem már ez elég terméktapasztalat. Egyáltalán nem vagyok fáradt napközben sem.

Ha most mégis úgy döntenék, hogy nem csinálom tovább, már akkor is sokkal gazdagabban hagynám abba, mint ahogy elkezdtem. Természetesen a kávéról nem mondanék le soha, tehát olyan termékeket használok, amelyek az én és családom egészségét szolgálják. Úgy gondolom, hogy az egészség az egyik legnagyobb gazdagság a világon. Mert mit ér a nagy gazdagság ha
közben nem tudja az ember élvezni, mert beteg. Azóta vannak csapattársaim, akik hozzám regisztráltak, van saját honlapom és blogom, egy tlap.hu oldalam amit én szerkesztek és egy csomó dolog amit megtanultam és ezután is fogom tudni kamatoztatni.

A lényeg, hogy nem hagyom abba, mert az üzlet működik. Kaptam egy saját vállalkozást, ami csak az enyém, és ez érték. Ez még nem minden, elindultam megvalósítani az álmaimat, és ami ennél is fontosabb, hogy eddig is hittem benne, hogy az álmaim meg fognak valósulni, csak azt nem tudtam, hogy hogyan. Most már azt is tudom. Nincs más dolgom, mint tanulni, megteremteni a belső motivációmat, ami számomra már megingathatatlan, dolgozni,
gondolkozni, csinálni és csinálni, egészen addig, míg az időben el nem jutok oda, ahol már megvan az én nagy hálózatom, és a korai nyugdíjba vonulásom, (itt most nem az öreg nyugdíjas évekre gondolok), az anyagi függetlenségem, és a passzív jövedelmem. A többi álmomat nem írom ide, mert nagyon nagyok!!! :) De ha ezeket elértem, elárulom a többit is.

Ha vannak álmaid és szeretnéd őket megvalósítani, akkor ne gondolkozz tovább! A kezedbe kapod a megoldást. Itt vagyok én, aki segíteni fog neked mindenben. Lépésről lépésre megmutatom neked, hogyan kezd el, és építsd fel saját otthoni online vállalkozásodat. Tartozz
Te is a gazdasági válság nyertesei közé!

Ne feledd: egységben az erő!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése