2011. november 11., péntek

Légy ura az életednek!

Ez a mondat, valóban egy olyan ember szájából származik ,aki tényleg ura az életének, és elmondja nekünk is, hogyan lehetünk mi is azok. Ennek a könyvnek az elve alapján dolgozunk, ahogy más MLM hálózatok is.


Ezt a könyvet Don Failla írta, aki 1967-ban kezdte network marketing karrierjét. Megfigyelte, hogy üzletépítési tevékenysége során mi volt az, ami jól működött a számára, és ebből kifejlesztett egy olyan rendszert, amely alkalmas óriási MLM üzletek felépítésére.
Don és Nancy Failla ma már csak utazgatnak és nemzetközi network trénerként világszerte oktatják bevált módszerüket.

Ha egy hatalmas szervezet kiépítésébe fogsz, elegendő ha mindössze a 45 másodperces prezentációt ismered. Nem szükséges, hogy bármit is tudj ezen kívül. Ha ezt megérted, akkor bárkinek be tudod mutatni az üzletet, mivel nincs olyan ember, aki ne lenne képes ezt utánad csinálni ha akarja.

Ami a legjobban tetszik benne, hogy nem kell beszélni. A beszéd a legnagyobb ellenségünk. Aki elolvassa ezt a könyvet, az megérti a network marketinget. Ez a könyv választ ad mindenre.

Mindenkinek kötelező olvasmány, aki MLM üzletbe fog. Jó magam is voltam már ebben az üzletágban azelőtt, de mindig csalódtam, mert egész egyszerűen nem értettem meg a lényeget. Mikor elolvastam ezt a könyvet, mintha felkapcsolták volna a villanyt. Egyszerűen megvilágosodtam. :-) Itt hevert egy egész aranybánya az orrom előtt, és nem láttam. Ha valaki ezt egyszer megérti, az biztos, hogy gazdag lesz.

Lerövidítve a dolgot erről szól a 45 másodperces prezentáció:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése