2012. december 29., szombat

Mit jelent az egészség számomra?


 Röviden: azt jelenti, hogy nem vagyok beteg. :) Nem fáj semmim, jó a közérzetem, vidám vagyok, mosolygok tehát a kedvem is felhőtlen és madarat lehet velem fogatni. Mind a testi, mind a lelki egyensúly megteremtése az egészség fontos része. Hála a DXN termékeinek, nagyon ritkán vagyok beteg, én is és a családom is. 




Régebben egyáltalán nem érdekeltek az ilyen termékek, mert azt hittem, hogy az egészség olyan természetes dolog. A betegségek csak úgy jönnek, mennek és ez ellen nem tehetünk semmit. Így gondoltam addig míg meg nem ismertem ezeket a termékeket, és azokat az embereket akik már szakértői a témának, akiktől sokat tanultam ezen a téren.  Akkor ugyanis felnyílt a szemem, hogy az egészség nem alanyi jogon jár. Azért sokat kell tenni, hogy fent tudjuk tartani. Ápolni kell.

Vigyázni kell magunkra. A lelkünkre, a testünkre egyaránt. Nem mindegy hogyan étkezünk, hol étkezünk, hányszor étkezünk. Megtanultam azt is, hogy az élelmiszereinkbe már nincsenek benne azok a tápanyagok, amik régebben voltak, ezért aztán az csak egy dolog, hogy hogyan és mit étkezünk. Ezeket a táplálékokat igenis ki kell egészíteni olyan táplálékokkal, amikbe benne vannak azok a tápanyagok, amik hiányoznak a gyümölcsökből, zöldségekből, és a többi táplálékból. 



A betegség akkor kezdődik, mikor a szervezetben felborul az egyensúly. Mikor a test nem kap megfelelő tápanyagot. Elkezd éhezni. Hiába eszünk sokat, attól még nem minőségi amit eszünk. Nagyon sajnálom, hogy egy ilyen kultúrában élünk, ahol a betegséget kezelik az orvosok és nem az egészségmegőrzésre fókuszálnak. Sajnos sokan nem veszik észre, hogy mekkora üzlet van bennünk, emberekben.


Most már azt is tudom, hogy nem kell félnem, a betegségektől, mert olyan kincs van a birtokomba, amit minden embernek birtokolnia kellene. Minden tőlünk telhetőt meg kell tenni annak érdekében, hogy egészségesek maradjunk. Nem azt mondom, hogy soha nem lehetünk betegek, de tudom,hogy a minimálisra csökken a kockázat, és ha ne adj Isten beteg lennék, akkor sokkal hamarabb talpra állnék, mint máskor, mikor az immunrendszerem még sokkal gyengébb volt. 



Természetesen nem vagyok gyógyszer ellenes, és ha muszáj akkor be is szedem, de hosszú távon nem megoldás!  Igenis kötelességemnek érzem, hogy felhívjam ember társaim figyelmét, hogy nem jól gondolkodunk az egészségről! Örüljünk neki, hogy egészségesek vagyunk, és tegyünk meg mindent annak érdekében, hogy azok is maradjunk!


 Végül, de nem utolsó sorban, szerintem az anyagi jólét, és az ezzel együtt járó biztonság is az egészségmegőrzés szerves részét képezi. Talán itt kezdődnek az igazi problémák. A bizonytalanság, meddig lesz munkahelyem? Lesz nyugdíjam? Mire nőnek fel a gyermekeink? Milyen világban élünk?  Az állandó bizonytalanság kikezdi  a lelket, ebből következik, hogy egy idő után a test is beteg lesz.

Persze számomra ezek a kérdések már meg vannak válaszolva, hiszen én már tudom, hogy a DXN egy dupla csoda az életembe. Mert ezáltal nemcsak a testem, de a lelkem egészsége is biztosítva van...mert tudok tervezni, és célokat kitűzni, mert a Ganoderma gombával, és a DXN céggel egy olyan eszközt kaptam a kezembe, ami segít mindezek elérésében. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése