2011. november 29., kedd

Elfelejtettük az álmainkat?

Most láttam egy nagyszerű videót. Érdemes megnézni!


Tényleg elfelejtettük az álmainkat, vagy azt hisszük, hogy nem vagyunk képesek megvalósítani őket. Mondjátok meg, miért könnyebb nekünk a mókuskerékben? Miért nem bízunk magunkban? Miért hisszük azt, hogy nem vagyunk rá képesek?

Mikor az ember egy kis önvizsgálatot tart, és utána elkezd kutakodni. Összehasonlításokat végez, minek mi lehet az oka? Egy idő után rá kell jönnünk, hogy saját magunk vagyunk az okai mindennek. Azért mert valaki szegény, okolhat bárkit. Ráfoghatja az államra, a családra, a barátokra, de még a főnökre is, mert nem ad elég fizetést vagy juttatást. Nem értem miért nem saját magunkban keressük a hibát? Hiszen minden ember előtt ott a lehetőség. Ott a lehetőség a felemelkedésre. Az álmok megvalósítására. Mégsem ragadják meg sokan a lehetőségeket, mert sokkal könnyebb kifogásokat keresni. Sokkal könnyebb azt mondani: nincs időm, elfoglalt vagyok, nincs rá pénzem, nem tehetem meg, ez nem nekem való, nem vagyok ilyen típus.

Ha megnézel egy vagyonos embert, beszélsz vele nézd meg mi a különbség közted és közte. Megtettem nem egyszer. Meghallgattam őket, tanácsokat fogadtam el tőlük. Mert azt szeretném leszögezni, csak olyanoktól fogadok el tanácsot pénzügyi dolgokba, akik már bizonyították, hogy sikeresek, tudják mit beszélnek. Volt olyan konkrét eset, mikor volt nálam pénzügyi tanácsadó, és egy befektetést ajánlott. Megkérdeztem tőle, hogy neki is van e befektetése. Az volt a válasz, hogy még nincsen, és elmondta hogy mibe akar befektetni, de arra már nem emlékszem, de nem az volt amit ajánlott. Nem tudom...Mindenki vonja le a konzekvenciát magának. Egy különbség van a szegény ember és a gazdag ember között. Az egyik ami legfontosabb a gondolkodásmód. Teljesen másként gondolkodnak mint a nagy átlag. Ezért olyan gazdagok. Ha azt akarjuk, hogy mi is olyanok legyünk, nekünk is úgy kell gondolkodnunk. Ha nem vagyunk olyan típusok, akkor olyanokká kell válnunk.

Meg kell tanulni olyanoknak lenni. A változás először bennünk kezdődik. Majd csak egy idő után fog megváltozni a külvilág is körülöttünk. De ha ez a változás nem indul el bennünk, akkor várhatjuk azt, hogy a környezetünk a körülöttünk lévő dolgok megváltozzanak, mert nem fog változni semmi. Nem kéne, hogy így legyen! Nem kéne feladni az álmainkat! Miután megnéztem ezt a videót, visszatekintettem, elképzeltem hogy miről álmodoztam gyermekkoromban. Hát... nem erről, amim most van. De még most sem késő újra elővenni az álmainkat, leporolni és kirakni a polcra, vagy a falra, vizualizálni, nézegetni, gondolkodni, hogyan is tudnám megvalósítani. Addig tenni, érte amíg el nem érjük azokat. Ne érjük be kevesebbel!!!

Most nem azt akartam mondani, hogy milyen szegény vagyok és elégedetlen! Ez nem így van. De tudom, hogy sokkal többre születtem és nagyobb jólétre, bőségre mint azt el tudom képzelni. Ha ezt elhiszed magadról, akkor nálad is így van. Mindössze az a lényeg, hogy mit hiszünk el magunkról.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése