2012. január 31., kedd

A 10 legstresszesebb állás!

Már megint a saját malmomra szeretném hajtani a vizet. Egyik reggel mikor szörföztem a neten, találtam egy bejegyzést a nlcafe.hu oldalon. A 10 legstresszesebb állás címen. Miután végigolvastam, elgondolkoztam rajta, hogy vajon a mi munkánk hova sorolható? Aztán rájöttem, hogy a stresszes álláshoz biztos nem. 



Azt talán mindenki tudja, hogy mit jelent a stressz kifejezés? Ha nem, akkor leírom a félreértések elkerülése végett. A wikipédiából néztem ki. :) Folyamatos feszültség, tartós idegesség. Tudjuk, hogy a tartósan fennálló stressz komoly egészségkárosodást okozhat, mert gyengíti a szervezet ellenálló képességét. 

A katona, tűzoltó, pilóta, rendőr, rendezvényszervező, vállalatvezető.....stb. Ezek tartoznak főként a legstresszesebb állások közé. 

Ilyenkor jut eszembe, hogy a mi szakmánk, mennyire nem stresszes, csak ha az ember nem teszi azzá. Ha nem mindenbe a negatívumot látja...Olyan jó dolog, mikor hazajövök, megnézem a leveleimet, ha kell felhívok valakit, elküldök neki 1-2 emailt, kényelmesen az otthonomból, minden felhajtás, idegeskedés nélkül. Volt olyan, mikor idegesített az, hogy nem úgy jönnek a belépők ahogy kéne, de most kezdem csak érteni, hogy az MLM nem erről szól első sorban, hogy beléptessek embereket, és pontszámoknak nézzem őket, vagy úgy nézzek rájuk, hogy majd ők azok akik jó nagy hálózatot felépítenek alattam. De ezt a következő bejegyzésben kifejtem bővebben, találtam is hozzá egy jó videót. 

A lényeg az, hogy nálunk minden gond nélkül, egészségesen stressz nélkül lehet üzletet építeni. Nem kell rohanni, határidőket betartani, saját tempó...és még sorolhatnám azt amit már ezerszer felsoroltam. Ha te sem akarsz kikészülni az állandó hajtástól, és fontos neked az egészség, akkor itt a helyed! >>> A mi csapatunkban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése