2012. augusztus 2., csütörtök

Kávé party


Eljött életemben az a pillanat, amire mindig azt mondtam, hogy sosem fogok ilyesmivel foglalkozni...ebből látszik, hogy mi emberek mennyire változunk.



Mikor elkezdtem a DXN üzletét, jobban mondva, mikor még nem is ismertem és keresgélő stádiumban voltam, és rá találtam, akkor a munkának az online része fogott meg igazából. Az, hogy itthonról a gép előtt ülve is fel lehet építeni a hálózatot, fantasztikus eszközök segítségével, ugyanis voltak rossz tapasztalatim az otthoni bemutatókkal kapcsolatban, és egyáltalán nem voltam arra vevő. Hagyományos mlm-be nem tudtak volna beléptetni. 

Az elmúlt hónapokban, viszont sokat gondolkoztunk rajta, nagyon kedves csapattársaimmal, Anitával és Mónival is, hogy hogyan kéne mégis kilépni az online világból, a hagyományos színtérre, és igenis kávé partikat, kóstolókat szervezni, azért hogy hatékonyabbak legyünk, ötvözzük az online munkát az offline-al. Könnyű volt a döntés, mert az Anita mondta, hogy ő majd megtartja a bemutatót, csinál prezentációt és az alapján fog beszélni. Megbeszéltük előtte, hogy hol, mikor, ki mit fog vinni...hogy fog össze állni a kép. 

Nagyon nagyon izgultunk, ezért még fénykép sem készült és nem tudom most megmutatni, viszont 10-en biztos, hogy összejöttünk, ami nagyon jó aránynak számít, lettek belépők, vásárlók és még mindig folyamatban vannak ennek a partinak a gyümölcsei. :)) Nagyon jól sikerült, és sokat nagyon sokat tanultam az Anitától. 

Megmondom őszintén, hogy nem repestem az örömtől, nagyon sok dolgot le kellett győznöm magamban, hogy ez a bemutató a részemről összejöjjön. Egyáltalán nem tetszett az, hogy meg kell hívni az embereket, hogy van aki, nemet mond, van aki igent mond, aztán az utolsó pillanatban lemondja, van aki arra sem képes, hogy visszaszóljon hogy jön e vagy sem...van aki beígér fűt, fát..aztán nem jön. Szóval tudtam, hogy mindez ezzel jár...és borsózott tőle a hátam. 

Akkor miért csináltam? Azért mert sok könyvet olvastam, ami a sikeres  emberek életrajzát taglalja, és egy közös vonás volt mindegyikben. Mindegyik elhagyta a saját komfort zónáját. Igen, kiléptek és megtették azt, amit nem szerettek, és sokáig csinálták azt amit nem szerettek, és miután elkezdték látni a jó gyümölcsöket,  egy idő után persze  jött a pénz is...és a csomó jó dolog, amit megvalósíthattak az életükben a pénzen...elkezdték megszeretni azt, amit akkor nem szerettek. 

Hiszem, hogy én is meg fogom szeretni ezeket a dolgokat, miután látom, hogy milyen hatékonyan működnek. Ha tetszik, ha nem, bizonyos korlátokat le kell magunkban rombolni, és erre senki más nem képes rajtunk kívül, csak mi. Szóval, az első bemutató nagyon jól sikerült, a második úgy érzem kevésbé. Akkor voltak a nagyon nagy melegek, és rengetegen nem jöttek el, ráadásul az utolsó pillanatban mondogatták le a meghívásokat, pont a parti előtt, mikor már minden készen állt, felsorakozva, kipakolva. Két ember jött el, és kb. 6 mondta le 5 perccel a kezdés előtt. 

Azt hittem, hogy rosszul leszek. Viszont, a kettőből egy beregisztrált, és azóta is élvezi a kávé áldásos hatásait, tehát ha így nézem, ez is jól sikerült. Tehát, nem szabad elcsüggedni, pedig totál elment a kedvem az egésztől, még jó, hogy utána elhúztuk a csíkot itthonról egy hétre, és kipihentem a megrázkódtatást. :)) Akkor most adjam fel és több ilyen ne legyen? Nem adom fel!! Kilépek továbbra is a komfort zónából, sőt mi több...a következő kávé parti az egyik nagyon kedves barátnőmnél lesz, akivel együtt dolgozunk...és most én fogom mondani a prezentációt. Még sosem csináltam ilyet, de valamikor el kell kezdeni, és úgy érzem, hogy a Mónival együtt csodákra vagyunk képesek... és ő ott lesz mellettem, ha az egyikünk elakad, majd a másik kisegíti...nagy gond nem lehet. 

A komfort zóna elhagyása, a lustaság, a halogatás leküzdése, a kitartás, a türelem, folyamatosan csinálni, dolgozni...előbb utóbb számunkra is elhozza a sikert ebben az üzletben. 

Mert a DXN-el az ember tényleg valóra válthatja álmait!! >>> 



Mit érnek az álmok az egészség nélkül? Az én álmaim között ez is szerepel. Hosszú életerős időskor.>>>



A DXN farm az egyik legnagyobb ganoderma ültetvény a világon.>>>





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése