2011. december 23., péntek

Itt a Karácsony!

 Kicsit beárnyékolja a karácsonyt számomra az ünnepek előtti rohangálás, vásárlás. Tele vannak a bevásárló központok, nem lehet megmozdulni. Pár napja megfogadtam, hogy az idén már nem teszem be a lábam a Tesco-ba, de a mai napon megszegtem ezt a fogadalmat. Sajnos meg is bántam. Meg sem lehetett mozdulni.


Mikor ezen már túl vagyunk, megvannak az ajándékok a sütni, főzni való, akkor már le tudok nyugodni. Neki lehet állni főzőcskézni, és előkészíteni a dolgokat az estéhez. Mi a gyerekekkel együtt szoktuk feldíszíteni a fát, vagyis inkább Apuval díszítik, mert én közbe sütök-főzök azt ami még elmaradt. Általában előtte való nap megfőzök azt amit tudok, de amire nem maradt idő, vagy nem jó előre megcsinálni, azt akkor délelőtt szoktam. 


Az este fénypontja az ajándékosztás. Imádom a gyerekeket látni, öröm sugárzik mindenki arcán, megható pillanatok, együtt a család, a fenyőfa, a sütik, a finom vacsora illata, nagyon szeretem. :)) A szoba pillanatok alatt megtelik a csomagoló papír darabkákkal, úgy szaggatják szét ahogy csak tudják a csomagokat. A fiúk az idén semmit nem bíztak a véletlenre, úgyhogy nekik már annyira nem lesz meglepi, de a Timinek az lesz. Talán jobban várom mint ők ezeket a pillanatokat. 


A sok ajándék mellett természetesen az egészség is ott lesz a fa alatt. Nem is hiányozhat, hiszen mit ér a karácsony ha nincs egészség. 



Mindenkinek Békés Boldog Karácsonyi ünnepeket kívánok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése